Frånvaro

06/09/2010 at 20:34 3 kommentarer

Lovade min far att försöka posta mer och tro mig, det är inte på grund av avsaknad av ämnen som jag inte postat något. Jag har helt enkelt slitit som ett djur med en ful kalender. Samtidigt växer innehållet i den kalendern sig större och större. Och bunken med foton på hårddisken som jag vill försöka få upp, en kort text om folkomröstningen, min träning inför Maraton Franja (Håll tummarna nu på söndag), rapporten från girot, hajkandet och svar på frågor från besökare och det är bara en del av allt som har med bloggen att göra. Sen så är det ju det riktiga livet. Pluggandet, körkortet (Snart där), träningen och så vidare. Sen så är Sara också riktigt igång just nu med ett jobb som jag vill blogga om och med de sista bitarna av hennes examensavhandling (över 90 sidor nu..).

Så jag börjar med att posta en gammal bild som min bror tog när vi hajkade Nanos 2006. Inte en vanlig syn där och enda gången jag sett vilda getter i Slovenien.

Entry filed under: bilder, livet i allmänhet. Tags: , , , , .

Ikväll klockan åtta Dirka okoli Slovenije uppföljning

3 kommentarer Add your own

  • 1. pelle  |  06/13/2010 kl. 18:16

    Hoppas ditt maraton var mer fartfyllt än SLO fotbollslag.

    Svara
  • 2. dioporko  |  06/13/2010 kl. 20:04

    Slovenien är iaf där, mer än vad man kan säga om sverige.. dessutom leder de gruppen. Än så länge.

    Mitt maraton var riktigt fartfyllt. Kom in som 645 av 1541. alltså i över halvan, och det är jag nöjd. hoppas kunna skriva en längre post om den här upplevelsen. Stoltast är jag över klättringen. 6 km à 6,1% i snitt tog mig en halvtimme och det är bra för mig.

    Svara
  • 3. the hemlig beundrare  |  06/25/2010 kl. 03:27

    Marvelpus how the photographer manages to capture the tranquility offered by the kulle, yet the bestiality locked within the get – clearly an allusion to Persian anthology or something else intellectual.

    Hur går det me flyttandet till Sverige?

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



