En liten not

05/11/2010 at 23:19 1 kommentar

Och igen är det mycket som händer här nere.

Vi har mina studier som tar tid. Det går framåt och jag blir bättre och bättre på Slovenska, men jag ligger efter schemat en hel del.. Och upptäcker hela tiden nya saker som komplicerar det hela. Sen så har vi allt planerande som måste göras. Det är Staterna i juli och nu den 23e maj är det dags att hålla traditionen vid liv och dra och kolla på Giro d’Italia live. Och sen vill vi ju få in lite fler stämplar i häftena. Saras far har också en jätteorder så vi drar alla våra småstrån till den stacken.

Och så var det den sista lilla grejen, mitt körkort. Är ute och kör med instruktör typ varannan dag nu. Kul men det känns lite farligt. Jag antar det är därför man skall ta det när man är ung och dumdristig. I vilket fall så går det ok. Växlar för nervöst, men annars går det fint. Aldrig för fort eller åt fel håll..

Entry filed under: livet i allmänhet. Tags: , , , .

30 år utan Tito Ikväll klockan åtta

1 kommentar Add your own

  • 1. bicycle  |  09/07/2015 kl. 13:35

    bicycle

    En liten not | dio porko

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



