Ny telefon

04/03/2010 at 23:40 3 kommentarer

Saras far skaffade en ny modern telefon och som en konsekvens har jag nu en Nokia n73. Kameran verkar inte kass för att vara telefon, så jag bifogar ett potpurri.

Jodå. De blommar i tid.

Molnen ligger slickade över Javorniki.

Hemmabakade energikakor.

Packade och..

..och klara för avfärd.

Idag blev det 80 kilometer..

..och över 1000 höjdmeter.

Entry filed under: bilder, livet i allmänhet. Tags: , , , , , , , .

Hittat på nätet Mycket på gång..

3 kommentarer Add your own

  • 1. Maria  |  04/10/2010 kl. 17:47

    Hej! Jag hittade din blogg idag och har suttit och läst den jättelänge nu! Jag blev så himla nyfiken och intresserad för om jag har förstått rätt så har du flyttat till Slovenien från Sverige? Flyttade du för att din sambo är därifrån? :) anledningen till att jag blev så intresserad är faktiskt för att det är lite tvärtom för mig, i sommar kommer en slovensk kille jag känner hem till mig här i Sverige! :D blev nyfiken på att veta mer, för det står inte så mycket om hur det kommer sig att du hamnade där och hur du träffade din sambo osv, fast det kanske inte är nått du vill dela med dig av? om du vill det så är jag väldigt intresserad av att läsa om det iaf! mvh Maria

    Svara
  • 2. dioporko  |  04/12/2010 kl. 18:26

    Där ser man. Någon hittade till min blogg och uppskattade den, sånt skall givetvis belönas. Snart kommer en lite längre hur, var, när post.
    Tills dess tackar jag för berömmet!!

    Svara
  • 3. Gubbe  |  04/13/2010 kl. 18:04

    Ser vi fram emot, det har varit lite trögt med toppar och pass, måste ju vara som yin o yang, jag menar inget pass ingen topp.
    p

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



