Händerna fulla

02/12/2010 at 23:57 Lämna en kommentar

Så har det varit sen sist. De tre sista dagarna med gips använde jag till att läsa ”Tour de France är ett jobb”. Inte det största skrivna verket någonsin men väl läsvärt för de som är intresserade av cykelsport. Min bror lyckades dessutom få en signerad kopia utan att försöka och jag måste erkänna att jag blev lite förvånad när jag såg obekanta kråkfötter i en helt ny bok. Sedan gipset kom av har handen varit ok.  Men igår och idag har jag haft känningar. Inte direkt smärta, så jag hoppas att jag kan vila bort det. Annars är det bara att bita i det sura äpplet och låta kirurgen karva, antar jag.

Var och besökte Ptuj och deras pustfirande igår. Kul att ha sett det live, synd bara på snöandet och kylan.. För övrigt har jag nog aldrig sett så mycket snö som här är nu. Inuti snölagret finns flera skikt av is, så när det töar, töar det ner till närmsta islager och sen kommer det mer snö och allt börjar om. Bedrövligt.

Entry filed under: livet i allmänhet. Tags: , , , .

Tre dagar kvar Rundresa i Slovenien

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



