Leffe

01/11/2010 at 18:49 Lämna en kommentar

Sara var tvungen att lämna tillbaka böcker till ett bibliotek i Ljubljana, så vi passade på att handla lite fint belgiskt öl i udda smaker. Blir en bra tröst när jag sitter och glor på mitt gips och tycker synd om mig själv. Såg i ett magasin i dag en lista över alla cykellopp för motionärer i Slovenien. Skall försöka få tag i det och planera mitt schema lite så att jag kan få göra en race debut i år. Måste dock komma igång med min träning snarast. Är helt ur form och det är inte bra.

Entry filed under: bilder, livet i allmänhet. Tags: , , , , , .

Nyårsrester Min andra jordbävning

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



