Krämpor och värk

01/07/2010 at 20:25 Lämna en kommentar

Idag kom det som en kniv efter lite känningar i går kväll,  sjukt ont i ryggslutet. Som ett brev på posten efter att ha skottat uppfarten två dagar i rad. Skit! Tog en halv dag innan jag lät Sara övertala mig att ligga ner resten av dan och nu känns det faktiskt lite bättre. Kan gå normalt och så men måste koncentrera mig på rätt position när jag sitter. I vilket fall, inget riktigt pluggande för min del idag.

Fick också träffa min ortoped idag, så dagen har verkligen gått helt i sjukstugans tecken. Ortopeden kollade på min sena till tummen, gjorde Finkelsteins (Sjukt roligt namn, om ni frågar mig och det gör ni när ni läser det här) test och konstaterade att det inte var samma problem som i juni, när jag fick cortison. Fick röntga handen och fick besked om att det inte rörde sig om benproblem. Istället ordinerar han naklofen och ev. gipsad hand i ett par veckor.. Bättre nu än senare när vädret blir cykelvänligare, men ändå. Jag har haft problem med den här handleden sedan april/maj förra året och jag börjar blir riktigt j-la trött på det nu..

Entry filed under: livet i allmänhet. Tags: , , .

Krim (1107 möh) Gipsad

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



