Anonnser på spars anslagstavla

10/23/2009 at 08:32 Lämna en kommentar

Inte för att jag alltför ofta kollade in annonser på Icas anslagstavla hemma i Skåne, men jag är ganska säker på att jag aldrig sett de här i Sverige.. Och med det startar jag upp en ny kategori här på bloggen som jag helt fräckt snott från giganten bland giganterna när det gäller utländska bloggare i Slovenien: The Glory of Carniola.

DSC03437

Översättning: Kött från unga kvigor. Hemavlade.

DSC03436

Översättning övre: Matpotatis. Bra pris!!
Översättning undre: Druvor för vin -Refosk -Vitt -Rosé

Som sagt, det finns en chans att man kan hitta liknande annonser i Sverige, men jag har aldrig gjort det. Det är också värt att nämna att de här annonserna är på inget sätt udda, utan ganska vanliga.

Entry filed under: bilder, sverige - slovenien. Tags: , , .

Leverans från amazon.co.uk Dn och National Geographic nämner slovenien

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



